Sunday, January 16, 2011

WeEeeehOoooooooooooo =D

Assalamualaikum & Hai Semua.......
ok, x nak merepek panjang2 juz nak m'perkenalkan blog saya ni.
www.eyza-graphy.blogspot.com


Blog ni akan saya kOngsi gamba2 yg kononnya menarik khas untuk pencinta2 dan peminat2 Photography.
But b4 let me intrOduce a very little bit about myself ;)

~Nama saya EYZA
~D.O.B saya: 8 December 1988
~Masih blaja di Unisel, taking Bach. of Industrial Management (Hons), final yEar student.
~Suke ambek gamba...................mOod bleh berubah bile saya tgh syOk snap-menyenap tibe2 ad org dtg nak tolong ambek gamba saya (katanya).....pErghhhh wakluu?????i will ask for ur help if i want my pic to be taken....ok???huhuhuuuu........
~Sangat2 menjaga kebajikan dan kesihatan sahabat baikku a.k.a Max II (Nikon D3100)
~sedang blaja dan menambah lagi pengalaman ambek gamba yg cun2......

last but nOt least................
saya mau cite skEt asal-usul t'cetusnya minat dlm bidang Photography neh...

~start snap2 gamba a few decade ago.....hakhak...sangat x lOgik..ap daa.....haha
xde lah lama sgt, mayb a 1-2 years ago......i forgot -.-' ngEeeeeee
~Masa dahulu kala saya xde kamera DSLR segala........ambek gamba pun guna kamera biase. Tu pun yang akak punye, klu x, yang membe2 punye. Lagi sadis, guna kamera hp jer...huhuhuhuu......
~Slalunya saya akan jadi 'photographer konon2' klu club kat uni ad wat event pape.
~Dan skarang mau jadikan blog ni sbagai salah satu medium utk saya mEn-sharing is caring hasil tembakan saya nanti.

ok, itu sahaja...Tammat~!

*P/s: Blog ini dibuat utk b'kongsi minat ini dengan peminat2 fotografi
disamping m'harapkan tunjuk ajar dari photographer professional diluar sane tuk meng-up kan lagi skill2 'melastik gamba'! hehe.....btw

Say chEeseeeeeeeeee ^^

♥ Eyza-Graphy :D
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
© ORIGINAL'S PROFILE
Keep The Dreams Alive!!!! n Keep On 'Melastik Bintang'!!!
¯\_(ツ)_/¯

~All AbOut the Moments~

No comments:

Post a Comment